Sunday, July 03, 2005

LIVE 8


بزرگترین رویداد موسیقی تاریخ بشر بود که در هشت شهر جهان به روی صحنه رفت.جمعیت شهرهای لندن و برلین و کشور آمریکا از همه جا بیشتر بود یعنی واقعا زیاد بود
و سران کشور ما حتی به زور هم نتونستن یک چهارم این جمعیتی که من دیدم رو برای سخنرانی های خودشون جمع کنن
این کنسرت ها برای این بود که نظرسران همه ی کشور ها رو به فقر آفریقا جلب کنن .. خیلی جالب بود .هر خواننده ی مشهوری که بود اونجا روی صحنه رفت البته من تا 3 نصفه شب دوام اوردم.تا
اون موقع خیلی ها اومدن
(sting , black eyed peas , bon jovi , rob thomas , madonna ,alicia keys , shakira , celendion ,LP, jay-z , destinys child , joss stone , will smith ,dido , robbie williams , keane , snoop dogg , REM , elton john , cold play, Bob Geldof , maroon 5 ,mariah carey, green day , ...)
و خیلی کس ها که من اسمشون یادم نمی یاد می دونم
U2, و craig david
هم بودند ولی سعادت نداشتم صداشون رو بشنوم
بیشتر از همه مدونا کولاک کرد .. اصلا مردم نمی دونید چه کردند!! تو کف بودم به مولا!!!!!!! من نگران بودم خودشونو بکشن. همه در عین شادی وقتی تصویر بچه های افریقایی رو نشون می دادن همه گریه می کردن و از این وضع ناراحت بودند.
در هر حال به نظر من به اهدافشون رسیدن .. آمریکا تمام وام های اون ها رو بخشید ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در میان خواننده ها می تونستی خیلی از بازیگر ها و ورزشکار ها رو هم ببینی مثل خانم
angelina jolie و
david bekham
به همراه زنش..خیلی جالب بود .. بسیار عالی .. حالا هم دوست دارم همه برن تو این سایت و اسمشون رو وارد کنن ..ما هم جزو اون همه نفر باید کاری انجام بدیم اگر چه دستمون کوتاهه ولی این کمترین کاریه که میشه کرد
http://www.live8live.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home